Camere de hotel

1. Punctul de pornire

Stabilim destinatia produsului, spatiul disponibil si stilul locatiei tale. Discutam despre bugetul alocat amenajarii, data aproximativa la care doresti sa deschizi si alte informatii. Pentru a intelege proiectul, designerul trebuie sa vada locatia, sa ia cateva masuratori si sa iti puna cateva intrebari specifice. Astfel, el va putea estima volumul de munca necesar pentru proiectul tau si iti va putea propune o oferta de pret pentru concept si design.


2. Concepem design-ul

Dupa acceptarea ofertei de pret pentru proiectul de design si semnarea contractului, designerul incepe, efectiv, sa creeze conceptul de design. Iti va propune conceptul ilustrat in imagini 3D sau planse desenate, in care vei putea vedea cum vor arata viitoarele camere. In construirea design-ului, designerul va tine cont atat de elementele estetice, cat si de functionalitatile pe care acest tip de mobilier trebuie sa le cuprinda.

3. Realizam productia

Pe tot parcursul desfasurarii proiectului, urmarim realizarea proiectului si ne asiguram ca se respecta intocmai alegerile tale. Toate finisajele, culorile, tapiteriile si modelele stabilite se vor regasi in comanda ta, iar designerul va lucra indeaproape cu echipa de productie pentru a lamuri orice detaliu de productie.


4. Livram comanda si executam montajul

La confirmarea comenzii iti comunicam termenul si detaliile pentru livrare. Odata ce comanda ta va fi finalizata, te vom contacta pentru a stabili impreuna cu tine data livrarii si montajului. Tu trebuie doar sa fii prezent la incheierea implementarii pentru a verifica produsele.

Top