The wishlist name can't be left blank

Asistent achizitii

Candidatul ideal:

  • Persoana dinamica, dornica sa invete si sa creasca alaturi de noi
  • Onesta, responsabila si punctuala
  • Studii medii (studiile superioare si experienta pe un post cu atributii similar prezinta avantaj)

Abilitati solicitate:

  • Cunostinte operare PC (Pachet MS Office, cunostinte bune utilizare Excel);
  • Cunostinte in utilizarea unui soft de tip ERP constituie avantaj;
  • Cunostinte de limba engleza avansat;
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati avansate, organizare si planificare, prioritizare, asumare a responsabilitatii, atentie distributiva, tact si eficenta;
  • Abilitati de negociere
  • Permis de conducere cat B
  • Capacitate analitica foarte dezvoltata; poate elabora rapid propuneri de solutii eficiente pentru probleme / situatii ivite sau propuse

Responsabilitati:

  • Ofera asistenta colegilor din echipa de vanzari prin verificarea stocurilor la furnizori si a termenelor de livrare;
  • Se ocupa de marirea portofoliului de produse si de furnizori;
  • Asista responsabilul de achizitii in lansarea si urmarirea comenzilor catre furnizori si inregistrarea acestora in programul de gestiune;
  • Gestionarea documentelelor primite de la furnizori si a corespondentei avute cu acestia.
  • Organizarea logistica pentru aprovizionarea comenzilor pregatite de furnizori.
  • Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a sarcinilor de munca uzuale.


Beneficii oferite:

  • Pachet salarial atractiv
  • Tichete de masa

Conditii optime de munca intr-o echipa tanara, dinamica

Daca vrei sa faci parte din echipa noastra trimite cv la: 

cariera@trendfurniture.ro

Top