Pentru a asigura funcționarea optima a acestui site, folosim cookie-uri, asa cum fac majoritatea site-urilor. Acestea nu sunt virusi si nu iti afecteaza functionarea computerului. Te ajuta, in schimb, sa primesti doar acele informatii de care esti interesat. Citeste mai mult.
Asistent achizitii
Candidatul ideal:
- Persoana dinamica, dornica sa invete si sa creasca alaturi de noi
- Onesta, responsabila si punctuala
- Studii medii (studiile superioare si experienta pe un post cu atributii similar prezinta avantaj)
Abilitati solicitate:
- Cunostinte operare PC (Pachet MS Office, cunostinte bune utilizare Excel);
- Cunostinte in utilizarea unui soft de tip ERP constituie avantaj;
- Cunostinte de limba engleza avansat;
- Atentie la detalii;
- Abilitati avansate, organizare si planificare, prioritizare, asumare a responsabilitatii, atentie distributiva, tact si eficenta;
- Abilitati de negociere
- Permis de conducere cat B
- Capacitate analitica foarte dezvoltata; poate elabora rapid propuneri de solutii eficiente pentru probleme / situatii ivite sau propuse
Responsabilitati:
- Ofera asistenta colegilor din echipa de vanzari prin verificarea stocurilor la furnizori si a termenelor de livrare;
- Se ocupa de marirea portofoliului de produse si de furnizori;
- Asista responsabilul de achizitii in lansarea si urmarirea comenzilor catre furnizori si inregistrarea acestora in programul de gestiune;
- Gestionarea documentelelor primite de la furnizori si a corespondentei avute cu acestia.
- Organizarea logistica pentru aprovizionarea comenzilor pregatite de furnizori.
- Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a sarcinilor de munca uzuale.
Beneficii oferite:
- Pachet salarial atractiv
- Tichete de masa
Conditii optime de munca intr-o echipa tanara, dinamica
Daca vrei sa faci parte din echipa noastra trimite cv la: